11 sie 2016

Od Katherine cd Asirii

- Widzisz ten piękny las? - zapytała Asiri.
- Nie. Drzewa mi zasłaniają widok. - zażartowałam. Zapach był charakterystyczny dla lasu. Rozglądałam się po podłożu za grzybami jednak takowych nie znalazłam. 
- Znalazłam! - zawołała dziewczyna.
- Nie wrzeszcz tak, zwierzęta się przestraszą. - odpowiedziałam. - Brawo. Trujący. - dodałam po chwili.
- Ty zawsze zniszczysz człowiekowi życie. - stwierdziła Asiri. 
- Jasne czemu nie. - rzekłam. Usłyszałam trzask łamanych gałęzi, zza krzaków wyłoniła się hydra. Użyłam mocy Hinotama by pokonać przeciwnika, po chwili dołączyła się do mnie Asiri.
- No to do ataku! - zawołałam.
- Ta. A mi mówiłaś żeby być cicho. - rzekła dziewczyna
< Asiri?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie przeklinaj w komentarzach. Jeżeli chcesz negatywnie ocenić bloga - prosimy o konstruktywną krytykę. Ponadto nie chcemy, abyście skakali sobie wzajemnie do gardeł :)