30 sie 2016

Od Reik'a cd Sorray

Byłem naprawdę ciekaw czego było to jajo. Chciałem znowu tam wejść ale drzwi były zamknięte. Czekałem więc na zewnątrz aż wyjdzie żebym mógł się jej o to zapytać. Kiedy wyszła poszła prosto w stronę swojego domu więc postanowiłem iść za nią. Kiedy wszedłem do domu ja wskoczyłem do środka przez okno. Przez cały czas nie wiedziała że w nim jestem. Kiedy ona robiła sobie kawę ja zwiedzałem jej dom. W końcu weszła do pokoju i rzuciła się na łóżko.
-Masz mały dom-Powiedziałem.
Dziewczyna ta się wystraszyła że spadła z łóżka.
-Co to było za jajo?-Zapytałem

<Soray?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nie przeklinaj w komentarzach. Jeżeli chcesz negatywnie ocenić bloga - prosimy o konstruktywną krytykę. Ponadto nie chcemy, abyście skakali sobie wzajemnie do gardeł :)